WSPOMAGANIE EDUKACJI

Matematyka

Gry edukacyjne – wybór ze zbiorów Biblioteki

pol_pl_Liczmania-4206_1

Liczmania: matematyka bez problemów

Liczmania to dwie edukacyjne gry planszowe dla dzieci. To idealne uzupełnienie szkolnego nauczania z zakresu matematyki. Gry wymagają używania terminologii związanej z matematyką. Mają na celu ukształtowanie pojęcia liczby, odróżnianie znaków matematycznych oraz doskonalenie techniki rachunkowej. Podczas zabawy dzieci rozwiązują na planszy działania matematyczne.

28473_32407

Mistrz mnożenia: zabawka i gra edukacyjna

Gra "Mistrz mnożenia" to zbiór zabaw i gier związanych z mnożeniem. Wśród nich znajdują się propozycje skierowane dla najmłodszych, którzy rozpoczynają naukę tabliczki mnożenia w zakresie do 100. Rekwizyty i reguły zabaw i gier ułatwiają tę naukę poprzez układanie działań mnożenia i określa jego wyniku w oparciu o możliwość stałej konfrontacji z czytelną tabliczką mnożenia. W grach naukę wspomaga także element emocjonującej rywalizacji. Mistrz mnożenia to również doskonała propozycja dla starszych - znających biegle tabliczkę mnożenia. Dla tych użytkowników proponujemy gry z mnożeniem liczb dwucyfrowych. Emocje w tych grach są bardzo duże, a wysiłek umysłowy służy nie tylko dobrej zabawie, ale sprawi też, że jej uczestnicy będą o wiele łatwiej i szybciej wykonywać bardziej skomplikowane mnożenie, co często może się przydać.

304x483_product_media_3001-4000_mistrz_mnozenia_1

Mistrz mnożenia: nauka mnożenia przez skojarzenia

Masz problem z nauczeniem się tabliczki mnożenia? Nudzi Cię samotne wkuwanie kolejnych słupków? Nasza gra to doskonały sposób na jej opanowanie! Bawiąc się razem z kolegami nawet nie zauważysz, ile już umiesz! Przekonasz się, że tabliczka mnożenia to nie taka straszna rzecz.

rebel-gra-eliksir-mnozenia-pudelko.1283835.800x0

Eliksir mnożenia

W Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. Aby to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy. Wydaje się proste? Nie tak bardzo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali!

dzielni-podroznicy-3d

Dzielni podróżnicy; Dookoła świata

Co trzeba zrobić, żeby zostać superpodróżnikiem? Wystarczy poćwiczyć mnożenie i dzielenie. Zbierz pamiątki z każdego kontynentu i dowieź je do muzeum przed innymi graczami - powodzenia! W grze na dzielenie gracze maja za zadanie przebyć 7 kontynentów i z każdego z nich zabrać po jednej pamiątce. Pamiątki zdobywa się, prawidłowo rozwiązując działanie mnożenia zapisane na planszy. Pod koniec gry wszystkie pamiątki należy dostarczyć do muzeum. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zostawi wszystkie pamiątki dotrze do ostatniego pola. W grze na mnożenie wygrywa gracz, który pierwszy uzbiera 8 żetonów pamiątek. Pamiątki zdobywa się, poruszając się po torze w kształcie koła i rozwiązując zadania na kartach (podanie iloczynu, podanie działania do iloczynu, bitwa o żeton).

5907377430322_1_PJP-removebg-preview

Magiczna tabliczka mnożenia

W pudełku znajduje się 96 kart do nauki tabliczki mnożenia. Dziecko odnajduje pary, czyli po dwie karty, które złożone razem tworzą działanie matematyczne (mnożenie), np. 6 x 7. Szukając par, uczeń powinien kierować się tym, by po złożeniu kart panorama pod mnożeniem stanowiła całość. Następnie dziecko podaje wynik mnożenia i odwraca karty, by sprawdzić, czy poprawnie rozwiązało działanie. Parę kart może ułożyć w przykrywce plastikowego pudełka, a następnie nałożyć na nią głębszą część pudełka i odwrócić w celu sprawdzenia.

gr

Tabliczka mnożenia. Mnożenie bez problemów

Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się!

karty-matematyczne-tabliczka-mnozenia-wytwornia-kart-matematycznych-rachmistrz-andrzej-grabowski

Karty matematyczne: tabliczka mnożenia

Karty Grabowskiego "Tabliczka mnożenia" to komplet unikalnych kart i pasjonujących gier, które uczą dzieci tabliczki mnożenia przez zabawę. Od blisko 25 lat doskonale sprawdzają się zarówno w domu, jak i w szkole. Kartom Grabowskiego Tabliczka mnożenia towarzyszy książka z opisami wielu różnorodnych gier. Dzięki temu każde dziecko znajdzie wśród nich takie, które sprawią wiele radości jemu i całej rodzinie.

karty-matematyczne-wytwornia-kart-matematycznych-rachmistrz-andrzej-grabowski

Karty matematyczne: dodawanie i odejmowanie

Karty Grabowskiego to seria unikalnych gier edukacyjnych pomagających dzieciom w nauce dodawania i odejmowania. Karty matematyczne to nie tylko talia specjalnych kart, ale także książka z opisami wielu różnorodnych gier z ich wykorzystaniem. Można znaleźć wśród nich zarówno takie, które ćwiczą dopełnianie do dziesięciu, jak i takie, które wymagają wykonania trudniejszych działań, co sprawia, że można je wykorzystać na każdym etapie nauki.

png

Matematyka na planszy: zestaw 22 gier matematycznych dla gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej

Matematyka na planszy to zbiór 22 gotowych gier dydaktycznych przeznaczonych dla gimnazjalistów oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Zaproponowane gry wykorzystują wiadomości z różnych działów matematyki oraz zróżnicowane umiejętności matematyczne i pomogą uatrakcyjnić lekcje matematyki oraz zajęcia dodatkowe. Zabawy można w dowolny sposób modyfikować i dostosowywać do własnych potrzeb. Wystarczy odpowiednio zredukować zestaw kart bądź uzupełnić go o własne pomysły. Do każdej gry dołączone są ogólne informacje na temat treści pojawiających się w poleceniach oraz krótki opis typu zadań i umiejętności, które są kształcone podczas rozgrywki. Znaczący wpływ na wynik rozgrywki mają wiedza i umiejętności strategiczne ucznia. W każdej grze uczniowie są nie tylko uczestnikami, ale również wchodzą w skład jury. Zadania i polecenia są tak dobrane, że nie wymagają od uczniów wykonywania skomplikowanych rachunków i operacji myślowych, większość można rozwiązać w pamięci.

50396201128KS

Układanki i domina z dodawaniem i odejmowaniem

Prezentowane w niniejszej pozycji zabawy dydaktyczne kierowane są bezpośrednio do dzieci uczących się dodawać i odejmować. Cele matematyczne opracowanych zabaw dydaktycznych można ogólnie opisać jako: - rozumienie dodawania i odejmowania - nabywanie umiejętności dodawania i odejmowania pamięciowego w zakresie 100 - czytanie ze zrozumieniem instrukcji matematycznych zawartych w listach sowy Mądrali. Ich celem jest także zainteresowanie bawiących się osób życiem sów i obcowanie z listem jako formą wypowiedzi pisemnej.

kapitan-nauka-gra-edukacyjna-zegar-dwustronny-zegar-ze-wskazowkami-4-dwustronne-plansze-36-zetonow-instrukcja-620x620

Zegar

Edukacyjna gra "Zegar" uczy dzieci posługiwania się zegarkiem i określania zależności czasowych między zdarzeniami ("wcześniej- później"). Inspiruje także do rozmów o rytmie dnia. Kolorowe, dopracowane ilustracje i zróżnicowane warianty gry angażują uwagę dziecka, ćwiczą koncentrację i spostrzegawczość. Gra jest doskonałym narzędziem do treningu pamięci, rozwija myślenie logiczne i umiejętność współpracy. Całość opracowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Która godzina? Kiedy będzie obiad? Sprawdź na zegarze! W nauce odczytywania godzin pomogą zegarmistrz, jego uczeń oraz sympatyczne rodzeństwo Franek i Julka.

pol_pm_Czytanie-zegara-CARTAMUNDI-203693_1

Czytanie zegara

Dzięki tej grze ćwiczysz odczytywanie i określanie czasu kwadransów, połówek i pełnych godzin zarówno przy pomocy zegara tarczowego, jak i cyfrowego. W zestawie obszerny opis zasad gry i darmowa aplikacja do nauki korzystania z zegara tarczowego i cyfrowego. Aby skorzystać z zegara cyfrowego, należy wejść na stronę www.fundels.com/bawsieiucz.

0000780_iq-ktora-godzina.670397.800x0-620x991

Która godzina?

Która godzina? to zestaw gier i ćwiczeń, które w przystępny sposób przybliżą zagadnienia związane z odczytywaniem godzin i zrozumieniem ich zapisu. Poszczególne warianty gry zostały ułożone według poziomu skomplikowania od najprostszych, aż po trudniejsze. Każda grupa wiekowa znajdzie coś dla siebie, a zawarte w grze zadania pomogą utrwalić zdobytą wiedzę. Wszystkie warianty pozwalają na samodzielną zabawę, jak i grę drużynową. Gra zawiera 4 warianty rozgrywki. Zawierają one kilka prostych zabaw, które w zależności od wieku pomogą w nauce i utrwaleniu godzin i poprawnego zapisywania czasu.

pol_pl_Mlody-matematyk-gra-elektroniczna-4207_1

Młody matematyk

Matematyka to nauka o liczbach i pojęciach geometrycznych. W trakcie zabawy, dzieci rozwijają swoją wiedzę matematyczną z zakresu programu "zerówki" i nauczania początkowego w szkole podstawowej. Na 12-u planszach, znajdują się 192 zadania z różnych działów matematycznych. Po umieszczeniu w pudełku jednej planszy, należy jednocześnie dotknąć dwa skojarzone ze sobą punkty. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka. Jeżeli odpowiedź jest zła - lampka nie zapali się i należy ponownie rozwiązać zadanie.

304x434_product_media_8001-9000_matematyka_na_wesolo_1

Matematyka na wesoło: gra planszowa z zagadkami matematycznymi z zakresu klasy II - V

Ciekawa forma gry pomaga dziecku rozwiązać pierwsze matematyczne problemy. Zestaw składa się między innymi z kolorowej planszy, 50-u kart z pytaniami i zadaniami z zakresu od II do V klasy szkoły podstawowej.